Zasady dotyczące tekstów sponsorowanych

Zasady publikowania tekstów sponsorowanych:

1. Wszystkie teksty sponsorowane nie są blokowane przez roboty indeksujące i Google.
2. Teksty sponsorowane zostają na zawsze w zasobach portalu po zejściu w dół ze strony głównej są dostępne w tzw. wszystkich artykułach oraz dostępne przez wyszukiwarkę.
3. Teksty sponsorowane zostają na stronie głównej (najnowsze) utrzymane przez wskazaną liczbę dni.
4. Teksty sponsorowane są oznaczane etykietą tekst sponsorowany lub materiał partnera.
5. Teksty sponsorowane posiadają linki index, follow tak samo jak standardowe treści strony.
6. Dla treści reklamowych nie stosujemy linków site wide link (widocznych we wszystkich widokach portalu).
7. W tekstach sponsorowanych można stosować dowolny anchor text (treść odnośnika) oraz adres odnośnika, ze swobodnym zastosowaniem linków exact match.
8. W newsletterze nie ma możliwości zamieszczenia całego tekstu sponsorowanego, ale jedynie zajawki do artykułu na portalu.
9. Newsletter może zawierać artykuł sponsorowany umieszczony między artykułami i treściami własnymi portalu (czyli newsletter standardowy) lub samodzielnie bez treści pozostałych (czyli newsletter dedykowany) o tytule newsletter reklamowy portalu netTG.pl.
10. Nie ma możliwości osadzania obcego kodu HTML i skryptów Javascript w treści artykułów sponsorowanych ani newsletterów.
11. Nie ma możliwości modyfikowania adresu URL artykułu sponsorowanego o dodatkowe parametry reklamodawcy.

Zasady tagów HTML meta:

1. w portalu są używane tagi meta title, meta description, oraz dodatkowo meta keywords (słowa kluczowe)
2. portal ma stałe tagi title (tytuł strony) oraz description (opis) które stają się zmienne w przypadku otwarcia artykułu
3. po otwarciu artykułu tag title zostaje automatycznie zastąpiony tytułem artykułu (alternatywnym tj. długim) a tag description opis zostaje zastąpiony skrótem z 50 słów początku artykułu dalej jest dołączony po myślniku standardowy opis portalu
4. jest jeszcze trzeci tag meta keywords (słowa kluczowe) po otwarciu tekstu standardowe słowa kluczowe zostają zastąpione tytułem podstawowym artykułu, potem po myślniku są dołączone standardowe słowa kluczowe strony.

Zasady HTML dotyczące zdjęć i ilustracji:

1. Zdjęciu głównemu ilustracyjnemu można nadać tag HTML alt name tzw. alternatywnej nazwy zdjęcia
2. Jeśli jest potrzeba można nadać nazwę alternatywną alt name dowolnej ilości zdjęć dodanych w treści artykułu